Resident Evil
Deze remake van het veelgeprezen eerste deel uit de langlopende Resident Evil-reeks is nu speelbaar in HD. Beleef ware angst in deze baanbrekende survival-horror-klassieker.
Het is het jaar 1998. Het radiocontact met het Bravo Team van S.T.A.R.S., een speciaal elite-eskader, is verbroken. Het Alpha Team heeft opdracht gekregen om deze mysterieuze verdwijning te onderzoeken in het bos aan de rand van Raccoon City. Twee leden van het Alpha Team, Chris en Jill, worden aangevallen door vreemde, bloeddorstige honden en weten te ontsnappen naar een mysterieus landhuis midden in het bos. De verschrikkingen die ze daar tegenkomen zijn nog gruwelijker dan iemand ooit had kunnen vermoeden...