Resident Evil 5
Een mateloos populaire Resident Evil-game, nu ook voor onderweg! Reis met Chris Redfield en zijn partner Sheva Alomar naar Centraal-Afrika om een epidemie te onderzoeken.
De game bevat singleplayer- en multiplayerstanden, alle reeds uitgebrachte DLC (Lost in Nightmares en Desperate Escape, een versusstand, extra personages en vier outfits), de No Mercy-moeilijkheidsgraad en de nieuwe stand 'The Mercenaries United'. In die laatstgenoemde spelstand worden de standen 'The Mercenaries' en 'The Mercenaries Reunion' samengevoegd voor een nog intensere ervaring.