Resident Evil 6
In Resident Evil 6 smelten actie en survivalhorror samen tot een meeslepend horroravontuur dat je niet snel zult vergeten. De game speelt zich af op verschillende locaties op aarde en laat je in de huid kruipen van zowel nieuwe personages als oude bekenden.
Beleef in je eentje of met maximaal drie andere spelers een angstaanjagend verhaal of duik in een van de andere spelstanden, zoals Survivor, waarin tot wel zes spelers het tegen elkaar opnemen. Deze editie bevat alle DLC en twee outfits per hoofdpersonage. Deze outfits waren oorspronkelijk alleen vrij te spelen via residentevil.net, maar zijn nu in de game zelf vrij te spelen.