Resident Evil Revelations
Deze veelgeprezen survivalhorrorgame neemt je mee naar de gebeurtenissen die plaatsvonden tussen Resident Evil 4 en Resident Evil 5, waarin de waarheid over het virus T-Abyss wordt onthuld.
In Resident Evil Revelations komen favoriete personages Jill Valentine en Chris Redfield weer in actie, samen met hun BSAA-partners Parker Luciani en Jessica Sherawat. Het spektakel begint aan boord van wat een verlaten cruiseschip zou moeten zijn, waar gruwelen overal op de loer liggen. Daarna ga je richting het vaste land naar de verwoeste stad Terragrigia.
Met slechts een beperkte hoeveelheid wapens en munitie begint je overlevingsrace in Resident Evil Revelations.
Verbeter je gameplay-ervaring met nieuwe bewegingsbesturingen op de Nintendo Switch, waarmee je preciezer kunt richten en schieten.