Het verhaal van Resident Evil Revelations 2 begint als de geliefde Claire Redfield op dramatische wijze haar rentree maakt. Claire, die het Raccoon City-incident uit eerdere Resident Evil-games heeft overleefd, werkt nu voor de antibioterrorisme-organisatie Terra Save.
Tijdens Claires welkomstfeestje bij Terra Save, waar ook Moira Burton te gast is, stormen onbekende, gewapende troepen het kantoor binnen. Claire en Moira worden bewusteloos geslagen. Wanneer ze bijkomen, bevinden ze zich in een donkere, verlaten gevangenis. Samen moeten ze erachter zien te komen wie hen heeft ontvoerd en waarom.
Lukt het Claire en Moira om levend te ontsnappen en te ontdekken waarom ze zijn ontvoerd naar dit afgelegen eiland? In dit verhaal vol plottwists en onverwachte wendingen word je steeds op het verkeerde been gezet.
Verbeter je gameplay-ervaring, en schiet en richt nu nog preciezer met de nieuwe bewegingsbesturingen op de Nintendo Switch.
Opmerking: de getoonde afbeeldingen komen uit de Japanse versie van Resident Evil Revelations 2. De uiteindelijke versie van de game is beschikbaar in het Engels.