Resolutiion is een bliksemsnel actie-avontuur gemaakt door twee furieuze Duitse broers en een team van freaks die de game hebben gevuld met prachtige pixels, vieze grapjes, diepgaande ideeën en zware emotionele muziek. Vermaak je 20 uur met loodzware gevechten, rijkelijk beloonde verkenningstochten en gelaagde verhaallijnen. Ben jij de speler of word je bespeeld? In het Oneindige Rijk is niets wat het lijkt!
Verken een gebroken toekomst, verzamel vreemde wapens en verhalen en ontrafel wat er in het verleden is gebeurd: een verraden vriend, een gebroken familie en een oorlog tussen werelden.
Om het mysterie van de cradles te ontrafelen, ga je op een multicultureel avontuur met cynische goden, emotionele machines, zeloten, luddieten en wollige wezentjes in een wereld die het niet uitmaakt of hij je verwart of vermoord ... Oh kijk, een poesje!