Pas je keuken aan: Organiseer de indeling en apparatuur van je keuken om de efficiëntie te maximaliseren en het koken gemakkelijker te maken. Kies nieuwe apparatuur verstandig en beslis waar je deze plaatst om je workflow te stroomlijnen.
Plan vooruit: Bekijk aan het begin van elke dag de menu-opties, bereid de ingrediënten voor en zorg ervoor dat je restaurant voldoende tafels en stoelen heeft voor je klanten.
Beheer klantenservice: Zet klanten aan hun tafels, neem hun bestellingen op en serveer snel, terwijl je hun verwachtingen en wachttijden beheert. Houd de eetruimte goed georganiseerd en zorg voor een positieve eetervaring.
Behoud nauwkeurigheid in de keuken: Bereid en serveer de gerechten correct, zorg ervoor dat de ingrediënten niet rauw of verbrand zijn. Tijdige en nauwkeurige service helpt je om hogere scores en fooien te verdienen.