Retro Pixel Racers
Retro Pixel Racers is een leuk top-down arcade-racegame met een retro-stijl graphics waar je controle hebt over kleine auto's die over spannende nummers racen.
Start uw motoren en bereid je voor op het gekste en meest verslavende racegame ooit.
Dit is een arcade-racegame op basis van games waarvan ik hield van het spelen in de arcades die opgroeien.
Je zou kunnen zeggen dat het geïnspireerd is door die spellen, misschien een eerbetoon aan hen of gewoon een rip-off, een van deze zou waar kunnen zijn!