Snel. Leuk. Verslavend.
Retro Tanks is een intense tankshooter met zeer hoog tempo. Het is leuk, gemakkelijk te leren en verslavend. Speel alleen, samen met vrienden of tegen je vrienden en toon je navigatie- en reactievaardigheden in 6 verschillende gamemodi en talloze levels.