Revenant Dogma
Caine betreedt een ruïne om een reliek te vinden dat achtergelaten zou zijn door de goden, en ontmoet een mysterieus meisje met een masker. Deze vreemde ontmoeting is het begin van een groots plan dat de werelden van de mensen en therians voorgoed zal veranderen. Leidt deze nieuwe kracht tot welvaart of de ondergang?
Beleef sfeervolle 3D-gevechten met transformaties die verschillende vaardigheden mogelijk maken, en Bursts die enorme schade kunnen uitdelen. Wapens kunnen worden aangepast om ze sterker te maken of verschillende effecten te geven. Verken dynamische kerkers die voortdurend veranderen, neem allerlei subquests aan en open je pad in een groots avontuur!