Rice Bowl Restaurant
Gemengde rijst (Nasi Kampur) is een veelgebruikt en populair gerecht in Indonesië. In het spel Rice Bowl Restaurant (Warung Nasi Campur) verkoop je later deze Indonesische specialiteit en ontmoet je verschillende soorten klanten. Kook eten volgens klantorders, handel snel en upgrade alle faciliteiten van uw kraam om de verkoop sneller en efficiënter te laten verlopen!