Rimelands: Hammer of Thor
Jij bent Rose Cristo - een jonge schattenjager die voornemens is om het mysterie te onthullen achter een nieuwe vijand die in je wereld is verschenen. Onderweg ontdek je de waarheid over je afkomt, en moet je de dreiging stoppen die de wereld kan vernietigen.
Het vechtsysteem werkt met dobbelstenen - elke beurt werpen jij en je tegenstander een dobbelsteen om jullie aanvalskracht te bepalen. Elke dobbelsteen heeft een aanval, dubbele aanval, verdediging en lege kant. Dit simpele mechanisme krijgt een diepere laag door bonussen van uitrusting en vaardigheden.