Red in elk level de mensen die op moeilijk bereikbare plaatsen staan en groei uit tot een held! Speel verschillende helikopters vrij en voltooi meer dan 50 inspannende levels. Als dat nog niet genoeg is, probeer dan de eindeloze spelstand, waarin je met je vaardigheden kunt strijden tegen de klok. Gebruik je reflexen, maar wees voorzichtig, want je kunt je tijdens een reddingsmissie geen fouten permitteren!