Doe mee met Kunio, Riki, Misako en Kyoko in een knallend co-op knokspel in 16-bit dat nu voor het eerst is vertaald en buiten Japan is uitgegeven! Ontdek de oorsprong van de River City Girls terwijl de heetbloedige helden hun namen van een vreselijke misdaad proberen te zuiveren met upercuts, spin-kicks, gestamp en klappen voor al het tuig en elk crimineeltje dat in hun weg staat! Laat de gevangenis op zijn grondvesten schudden, ruim het carnaval op en zorg voor chaos op de snelweg. De originele graphics, soundtrack en gameplay van 1994 zijn uitgebreid met nieuwe motion-comicfilmpjes, een nieuwe geanimeerde intro en extra muziek van Megan McDuffee en DEMONDICE. Ontdek het verleden van River City met deze vergeten klassieker!