De Renegade/River City-serie (Nekketsu Kouha Kunio-kun) heeft successen gekend in de jaren 80. En nu is het "Fight it out!"-gedeelte van de talloze spin-off sportseries terug in verbeterde vorm!
Je kunt ook online spelen! Voel de spanning wanneer je tegen spelers van over de hele wereld vecht!
Ontdek het verhaal van elk team in SINGLE PLAY of ga voor een snel potje in FREE PLAY. Als je wordt neergeslagen, word je vervangen door een teamgenoot zodat het gevecht door kan gaan, maar alleen in de stand CHANGE MATCH!