Roar of Revenge is geïnspireerd op de epische platformklassiekers van weleer en is een enerverend avontuur in een levendige wereld vol monsters, magie en uitdagingen.
Speel als Keel the Barbarian en neem het op tegen een enorm bestiarium aan monsters terwijl je de eeuwenoude relieken verzamelt die je vaardigheden vergroten!
Kan jij de furieuze, kwaadaardige en krachtige manleeuw genaamd Leomhann tegenhouden?