Robo Revenge Squad
Robo Revenge Squad is een co-op actie spel voor 1-4 spelers, waar alles een wapen is. Vecht tegen buitenaardse robots met Robo's gemaakt van alledaagse voorwerpen: koelkasten, discoballen, honkbalknuppels, en meer!
Ga een waardige uitdaging aan in missie-gebaseerde campagnes die eindigen met boss encounters.
Geef je de voorkeur aan mêlee- of afstandsgevechten? Vertrouw je op basisaanvallen of speciale bewegingen? Ben je een verdediger, of een Leeroy Jenkins? Beslis en spring meteen in de actie, alleen of met vrienden.
Vernietig honderden vijanden. Deactiveer de krachtvelden. Plaats explosieven. Of zelfs gaan... vissen?! Doe alles wat nodig is om de planeet te bevrijden. En vergeet niet te evacueren als je missie volbracht is!
Zet de stijl in playstyle! Level-up en speel ENORM VEEL nieuwe gadgets vrij, van wapens tot speciale apparaten tot accessoires. Maak je Robo van jou, en alleen van jou.
Ontgrendel nieuwe dingen om een vechter te zijn, niet voor microtran-- Bleh! We zullen dat woord hier niet eens gebruiken.