Robothorium is een cyberpunk dungeon crawler met turn-based gevechten, waarin al je keuzes een directe invloed hebben op je revolutie tegen de mensheid.
Diepgaande strategie, crafting, teammanagement, talenten en nog zo veel meer in deze roguelike!