Rogue Flight is een adembenemend arcadespel met ruimtegevechten, geïnspireerd op de monumentale stijl van prestige anime uit de jaren 80 en 90. Doorkruis het Sol-systeem en ga mee met een vliegende krijgsmacht, met stemmen van een ervaren cast met Japans talent van Sailor Moon, Neon Genesis Evangelion, Gundam, Naruto & One Piece, en Engelse stemtalenten van Overwatch, Fallout 76, League of Legends en Marvel's Avengers. Spring in de werkelijk stijlvolle arcadeactie met een enorm assortiment upgrades voor je ruimtevaartuig, spelmodi en verschillende verhaallijnen.
Drie jaar geleden stond de wereld in brand. Het was ARGUS; het interstellaire wachterssysteem dat de controle kreeg over de Solar Defense Force.
Pak de controle van een geavanceerd, licht gevechtsruimtevaartuig en pak horden vijanden aan in een wanhopige poging om ARGUS te vernietigen en de vrede in het Sol-systeem terug te brengen.
>> Met een retro analoog-video stijl uit de jaren 80 en 90, geïnspireerd door het gouden tijdperk van prestige anime.
>> Stijlvolle arcadeactie op hoge snelheid, op 9 unieke plekken in het hele Sol-systeem.
>> Personaliseer je luchtvaartuig met ruim 100 vrij te spelen opdrukken, naast 24 badges met verschillende kleuren- en stijlcombinaties.
>> Pas je uitrusting aan en kies daarbij uit 40 vrij te spelen luchtontwerpen en 40 vrij te spelen wapens uit verschillende categorieën met te upgraden kenmerken.
>> Met een originele soundtrack van het bekende duo dat geluidsontwerpen voor videogames maakt Fat Bard, en extra muziek van Rinn, en een origineel beginthema met adembenemende zang van J-pop-artiest Itoki Hana.