Rogue Trooper is terug: een innovatieve tactische shooter gebaseerd op een comic, nu herbewerkt en herboren in echt HD.
Jij staat in de schoenen van de laatste Genetic Infantryman (GI). Als een soldaat gemaakt voor oorlog word je verraden door je oversten in de Quartz Zone-slachtpartij. In je eentje ga je het slagveld op met biochips in je geweer, je harnas en je helm, die elk het bewustzijn bevatten van een omgekomen soldaat.