Ben je ooit midden in de nacht wakker geworden van het miauwen van een kat? Roll The Cat is een spel dat daarover gaat!
Gebruik ruimtelijke logica om de katten terug in bed te krijgen. Een simpel rustgevend spel voor puzzelliefhebbers!