Parkontwerper: Houd je gasten tevreden door rustige of wilde attracties, eet- en drinkkraampjes, waterattracties en zelfs transportattracties te bouwen om ze door het park te vervoeren; Pas je park aan door landschappen te bouwen, het landschap te verfijnen en de wandelpaden aan te leggen.
Parkbeheer: Regel de marketing en financiën van je park om winst te maken en meer gasten aan te trekken; Organiseer je personeel om het park goed te laten draaien en er op zijn best uit te laten zien.
Spannende omgevingen: Bouw het ultieme themapark in verschillende uitdagende omgevingen, van de rust van Forest Frontiers tot de bruisende commercie van Megaworld Park.
Authentieke gameplay: Klassieke isometrische graphics en originele pretparkmuziek en geluidseffecten.