Maak je klaar om de ring in te gaan met Rookie Boxing, de meest meeslepende boksgame voor console! Speel solo of daag een vriend uit in de lokale multiplayer, of ga de strijd aan in het speltype Toernooi om je een weg naar de top te vechten.
Meeslepende beelden en geluid: Realistische beelden en dynamische audio brengen het publiek en de locatie tot leven.
Realistische animaties: Ervaar vloeiende, levensechte boksactie bij elke stoot en beweging.