De weg naar de top van de maatschappij bereik je met je vlakke hand! Vergeet elegantie en glamour in vijf games vol aristocratische absurditeit: Rose & Camellia 1, 2, 3 en 4, plus Rose & Camellia vs. La-Mulana. Sla, ontwijk, maak schijnbewegingen en counter je weg door een reeks een-op-een-confrontaties.