Rotating Brave voor de Nintendo Switch is een actiegame waarin je een pixelpersonage bestuurt en het al draaiend tegen vijanden opneemt. Je begint met de Nintendo Switch in een verticale positie en komt verder door de Nintendo Switch te draaien.