Rubber Bandits
In Rubber Bandits belanden 1 tot 4 spelers in een wild knokfestijn waarin ze moeten stelen, rammen en zoveel mogelijk cash verzamelen. Zet je schrap voor hilarische physics in gevechten met maffe wapens en een hele reeks criminele knakkers. Vermijd dodelijke vallen, sla rivaliserende rovers in elkaar en vlucht van de politie om de perfecte overval te plegen ... maar vergeet de zak met buit niet!