Het is in elk level het doel om de ventilator aan te zetten.
In elk level bevindt zich een stroomgenerator, die via een pad is gekoppeld aan de ventilator. Probleem: het pad is op een aantal plaatsen kapot!
Om ervoor te zorgen dat de stroom de ventilator bereikt moet je een elektrische verbinding maken waar het pad is beschadigd.
Je hoeft alleen maar vakkundig een metalen bal te bedienen en er elektrische verbindingen mee te maken waar nodig. Het is vrij eenvoudig en intuïtief.