S.N.I.P.E.R. - Hunter Scope
Speel S.N.I.P.E.R., het meest recente shooterspel waar je moet richten, vechten en virtuele vijanden vernietigen. Probeer de verschillende missies uit, geïnspireerd door klassieke railshooters en moderne covershooters. Vecht dag en nacht, vermorzel kwaadaardige krachten en ontsluit nieuwe wapens en power-ups.