S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky
Begin je reis met Shadow of Chornobyl, en ontdek waar het allemaal begon. Zet je reis voort met de prequel Clear Sky. Begeef je tussen de vechtende facties, ieder op zoek naar hoop. Beleef ten slotte het ultieme stalker-avontuur in Call of Prypiat.
De Great Emission, de grootste uitstoot van anomalie-energie uit de tijd van het Tweede Incident bij de Tsjernobyl-kerncentrale, heeft de wereld opnieuw op zijn kop gezet en de Zone veranderd. Om kans te kunnen maken om te overleven moet je de oorsprong van de uitstoot onderzoeken en verdere rampen voorkomen in S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky.