S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone-trilogie
Begin je reis met Shadow of Chornobyl, en ontdek waar het allemaal begon. Zet je reis voort met de prequel Clear Sky. Begeef je tussen de vechtende facties, ieder op zoek naar hoop. Beleef ten slotte het ultieme stalker-avontuur in Call of Prypiat.