S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chornobyl
Begin je reis met Shadow of Chornobyl, en ontdek waar het allemaal begon. Zet je reis voort met de prequel Clear Sky. Begeef je tussen de vechtende facties, ieder op zoek naar hoop. Beleef ten slotte het ultieme stalker-avontuur in Call of Prypiat.
De Zone, een plek vol raadselachtige wonderen en sinistere gevaren – ooit een vervreemdingszone in de buurt van de beruchte kerncentrale van Tsjernobyl. De gevaarlijkste plek op aarde. Na een vreemd incident in 2006 werd deze plek nog mysterieuzer. Het land is overspoeld met anomalieën met kostbare artefacten, uitgehongerde mutanten en hebzuchtige misdadigers, maar ook met stalkers die zoeken naar een nieuw bestaan en manieren om rijk te worden… Kruip in de huid van één van hen in S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chornobyl!