SEGA AGES Alex Kidd in Miracle World
Meer dan drie decennia nadat Alex Kidd ten tonele verscheen, is hij weer terug om rotsen te verpletteren, voorwerpen te verzamelen en 'Steen, papier, schaar' te spelen met zijn boosaardige handlangers. De geliefde jonge vechter moet door het koninkrijk Radaxian trekken om het op te nemen tegen de kwaadaardige schurk Janken de Grote. Heeft hij het in zich om het koninkrijk te redden of zal het kwaad overwinnen?
De game bevat een nieuw scoresysteem, een optie om terug te spoelen, twee uitdagende Time-Attack-standen en nog veel meer!