SEGA AGES Space Harrier
Doel: vernietig alle vijanden. Terwijl hij door de Fantasy Zone trekt, is Harrier constant in beweging. Kan hij alle boosaardige, bovennatuurlijke beesten uitroeien om Dragon Land te redden? Ontwijk alle obstakels en gebruik je jetlaserkanon om vijanden onder vuur te nemen. Kun jij alle levels uitspelen en het einde bereiken?