Strijd tegen de Vios-troepen en vlieg als RYNEX in deze zijwaarts scrollende shoot 'em up.
Dit is het vierde deel in de Thunder Force-serie van de legendarische gameontwikkelaar Technosoft!
Als je de game hebt uitgespeeld, speel je de "STYX"-stand vrij en spring je in de cockpit van de uitzonderlijke FIRE LEO-03 "STYX" uit Thunder Force III. Je kunt het volledige arsenaal van de STYX uit de vorige game gebruiken in deze stand, maar zal dit oudere model het overleven?