Een groep van 10 vrienden viert All Hallows' Eve samen in een afgelegen vakantieoord in de bergen.
Wat bedoeld was als een leuk Halloweenfeestje werd echter al snel een ware horrornacht. Een van de aanwezigen wordt dood gevonden. Angst en onzekerheid houdt de groep vrienden in een ijzeren greep nu ze weten dat ze vastzitten met een moordenaar.