Haal je premie binnen, dood of levend. In dit klassieke third-person actie-avontuur word je Jango Fett, Prime Clone van het Grand Army of the Republic, ingehuurd om een gestoorde Dark Jedi te vangen.
Het team is je wapen. Welkom bij de Clone Wars: Chaos is overal in het heelal uitgebroken. Als leider van een eliteteam van Republic Commandos is het jouw missie om de vijand te infiltreren, te domineren en uiteindelijk te vernietigen.