STARSHIP AVENGER Operation: Take Back Earth
In een verre toekomst… wanneer de mens zich in de ruimte waagde, doemden de Crius uit het niets op en infiltreerden ze de mensenwereld.
Het afweersysteem van de mensen was geen partij voor de overweldigende kracht van de Crius en was al snel verslagen… maar de mensheid verloor niet alle hoop.
De overlevenden kwamen samen op de planeet Kagutsuchi. Ze onderzochten de Crius en smeedden het ultieme strijdplan dat het lot van de mensheid zou bepalen.
Knal met de wapens van de Avenger om de vijanden een kopje kleiner te maken! Laat ze niet voorbij de Dead Line komen, want anders zullen ze Thor's Hammer schade toebrengen!
Vul je energiemeter door vijanden te verslaan en ontkenen een zeer krachtige aanval om ze allemaal tegelijk aan flarden te schieten!