Speel als Violet, een onverschrokken ruimteverkenner gestrand op deze onbekende planeet, en je krachtige bondgenoot, Suichi, een vliegende robot die bommen kan afwerpen, kan dienen als platform, advies kan geven om verborgen schatten te vinden, en nog veel meer functies heeft.
Beleef een epische onderneming in een vijandige wereld vol gevaren waar je je vaardigheden moet laten zien. Bewijs je waarde met je wapen en beheersing van sprongen in deze actieplatformer. Gelukkig ben je niet alleen. Het gezelschap van een buitengewone drone zal je helpen bij het oplossen van puzzels die nodig zijn om vooruitgang te boeken in het avontuur. Zijn naam is Suichi, en hij heeft zeer nuttige vaardigheden zoals fungeren als een vliegend platform om hoge plaatsen te bereiken, het afvuren van eigenaardige bommen die kunnen rollen naar de meest ingewikkelde plekken, of je helpen verborgen objecten te vinden om je gezondheid en andere geheimen te verbeteren.