SUPER VALIS IV
Lena, the strongest girl in the resistance, challenges their king, Gallagher, who intends to conquer the world, to a battle using the Valis Sword.
There are seven stages in total, including the Dream World battlefield, the ruins of Vanity Castle, the Hanging Gardens of Babylon, and Valhalla. Enemy attacks change depending on the difficulty level, so you can enjoy the game multiple times.