SUPERHOT voegt dankzij zijn unieke en stijlvolle graphics iets nieuws toe aan het FPS-genre. Door de verfijnde, minimalistische visuals kun je je concentreren op wat echt belangrijk is: de soepele gameplay en de cinematische pracht van het gevecht.