Saboteur SiO
Saboteur SiO is het officiële vervolg op de klassieke retro-games Saboteur! en Saboteur II: Avenging Angel.
Reis de wereld rond in deze originele ninja-missie, gemaakt en ontwikkeld door de oorspronkelijke auteur, Clive Townsend.