Yomi, een oude vossengeest ontwaakt na honderden jaren uit een diepe slaap en ontdekt dat haar dierbare dungeon van haar afgenomen is!
Samen met een knap uitziende ridder zullen deze heldinnen grote schatten opgraven, verborgen geheimen onthullen en monstermeisjes rekruteren om aan hun zijde te vechten.