Sakura Fox Adventure
Mikoto is een meisjesvos die diep in het bos leeft, in een dorpje genaamd Yamatai.
Mikoto moet hard trainen en uiteindelijk de plek van haar moeder innemen als de leider van het plaatsje, maar er is één nadeel. Mikoto is helemaal niet zo'n goed vossenmeisje! Daarom ontvlucht Mikoto haar woonplaats en woont ze het jaarlijkse oogstfestival in Warren Village bij.