Kijk hoe Mikage, Kaguya en Arisa trainen, vechten en samenkomen op een prestigieuze academie voor jonge ridders in opleiding.
Om tot de gelederen van de elitestrijders door te dringen, moeten deze femme fatales hun onderlinge conflicten overwinnen en leren samenwerken, wat er ook voor nodig is!