Sakura Succubus 4
Ogasawara Hiroki was ooit een gewone man totdat verschillende prachtige succubi in bosjes voor hem vielen. Voor hij het wist, had hij een harem! Nadat hij ternauwernood ontsnapte aan een levenslange gevangenschap in het succubusrijk is Hiroki klaar om achterover te leunen en te relaxen.
Het idool en succubus Ayu nodigt hem uit voor een vakantie in haar privéstrandhuis in Okinawa en Hiroki stemt maar al te graag in. De andere succubi gaan mee op tournee voor een week vol zomerlol.
Ga mee met Hiroki terwijl hij een einde maakt aan verhitte kussengevechten, socialemedia-koningin Cosmos leert zwemmen en (schoorvoetend) gaat joggen met tennisster Hazel en zo zijn band met zijn liefhebbende harem versterkt.