Salt and Sanctuary
Salt and Sanctuary combineert snelle, brute en complexe 2D-gevechten met een rijk ontwikkelde RPG-mechanica. Ontdek, maak en upgrade meer dan 600 wapens, uitrustingen, toverformules en items terwijl je een vervloekt rijk ontdekt van vergeten steden, dungeons, ontheiligde monumenten en gevallen vorsten die ooit een groot aanzien genoten.
Ska Studios, de bekroonde indiestudio achter een lange lijst actietitels, waaronder The Dishwasher: Vampire Smile, The Dishwasher: Dead Samurai en Charlie Murder, komt nu met Salt and Sanctuary, de meest ambitieuze game van de studio tot nu toe.