Samurai Kento
Kruip in de rol van een oudere samoerai in deze mini-RPG boordevol actie die zich afspeelt in het feodale Japan. Red je volk van kwaadaardige yokai-monsters!
Kento is een samoerai die jaren geleden zijn thuisland moest beschermen tegen kwaadaardige krachten, die ook wel yokai worden genoemd. Die demonische wezens zijn terug! En ook nu moet een dappere krijger het samoeraizwaard oppakken. Reis door vier verschillende werelden gebaseerd op het feodale Japan. Gaandeweg krijg je te maken met gevaarlijke yokai terwijl je naar de vier legendarische gouden rollen zoekt.