Find Room 96
Je probeert kamer 96 te vinden, maar je zit vast in een lus. Om kamer 96 te vinden, observeer je omgeving en maak je er vertrouwd mee.
Maak je klaar om te duiken in de magie van Kerstmis met Santa’s Spot It, de ultieme puzzelgame met kerstthema voor alle leeftijden!
Dit is een anomaliespel. Wanneer u begint, bevindt u zich op niveau 0. U krijgt een kamer te zien waar u de indeling van objecten kunt werken.