Save Christmas With Santa
De Kerstman zit in de problemen! Het is kerstavond en de cadeautjes zijn zoek. Help de kerstman de cadeautjes terug te vinden en de dag te redden, zodat hij ze net op tijd voor kerstochtend kan afleveren bij kinderen over de hele wereld!
Reis door 20 verschillende levels, elk gevuld met leuke uitdagingen en verborgen verrassingen. Om een level te voltooien, moet je elk laatste cadeau verzamelen en het magische portaal ontgrendelen dat je naar de volgende locatie brengt! Kun jij ze allemaal vinden?
Speel als de Kerstman in dit spannende 3D-platformavontuur. Navigeer door feestelijke omgevingen en verzamel alle cadeaus die verspreid liggen over de Noordpool en daarbuiten! Ga samen met de Kerstman op kerstavontuur en help hem alle cadeautjes te bezorgen!