Duik met gepensioneerd verkoopkonijn Hank en zijn trouwe hondenvriend Larry in deel 2 van deze verhalende gameserie, waarin ze hun kennis van beïnvloeding en overreding inzetten om de apocalyps te overleven zonder zelf gevaar te lopen.
Kun jij dieren overtuigen om gevaarlijke locaties met bruikbare spullen te betreden en vervolgens onderhandelen om een deel van de buit te bemachtigen?